Innercrowd 
Rol - onderzoek, ideevorming, vormgeving
Innercrowd is een project vanuit The Crave festival waar ik aan heb mogen werken, Innercrowd helpt festivalorganisatoren de ambassaderusmarketing te verbeteren en versnellen. Maar wat betekend dat nou precies?​​​​​​​
Wat doet Innercrowd?
Quests 
Ticket Quests laten zien hoeveel tickets jij hebt verkocht voor een evenement, normale Quests verschillen van inhoud. Overal wordt aangegeven hoeveel je ermee verdiend en welke stappen je moet ondernemen om deze uit te voeren. Nadat je een Quests hebt voltooid, wordt deze eerst goed of afgekeurd voordat jij je punten krijgt in het Reward overzicht. Het is gemaakt om overzicht te bewaren, een gestroomlijnd ontwerp zorgt voor een verhoogde motivatie en een betere prestatie.
Rewards
Rewards brengt de ambassadeurs in staat om controle te hebben over hun eigen beloning. Organisaties vullen de shop met hun beloningen, dit kan merchandise zijn, geld, oordopjes of gratis kaarten voor een evenement. Dit element is flexibel en kan ingevuld worden naar de organisaties wens. Misschien bied jij de meest actieve ambassadeurs wel een exclusieve Reward aan om hun te belonen.
Feed
De feed voorziet de ambassadeurs van een centrale plek. Hier worden berichten gedeeld door de organisatie. Denk aan de vervroegde line-up release voor een evenement, exclusieve insights binnen de organisatie en een leaderboard-update. Op de homepagina vind je een overzicht van het leaderboard. Je krijgt in een lijst te zien wie de meeste punten heeft verdiend binnen de organisatie. 
Mond tot mond reclame
Een festival heeft elk jaar te maken met een enorme massa aan mensen die maar al te graag komen naar jou event. Tussen deze feestgangers zitten ook een aantal extra speciale mensen, namelijk ambassadeurs. Dit zijn mensen die zich inzetten voor jou organisatie op verschillende manieren. Waar Innercrowd zich op focust is de mond tot mond reclame, spread the word! In ruil voor hun inzet worden ze beloond met gratis tickets, de nieuwste merchandise of andere exclusieve prijzen. Een festival kan hier slim op inspelen en ervoor zorgen dat een grote groep ambassadeurs tickets verkoopt voor jou festival, zo zorgde ze afgelopen jaar voor 20% van de gehele ticket sale bij The Crave.